"Чорнолиця" Кардашян відповіла критикам
Американська реаліті-зірка Кім Кардашян стала об’єктом критики через фотографії з рекламної кампанії її іменної лінії декоративної косметики.
Інтернет-користувачів вразив тон шкіри Кім – надто темний. Це сприйняли як спробу загравання зірки з потенційними темношкірими покупчинями, для чого буцімто був використаний фотошоп.
Про це пише The Huffington Post.
You dont have to do blackface pic.twitter.com/MLcJ5Hbg9R
— Wynters (@Sacha_Wynters) June 14, 2017
"Тобі не треба робити своє лице чорним", - пишуть Кім.
"Я люблю Кім, але це чорне лице в мейкапі, вона й близько не така темна", - вважають у соцмережах.
Сама Кардашян похибку таки визнала.
"Безперечно, я нікого не хотіла образити. У мене був прекрасний фотограф і команда. Я була дуже засмагла, коли ми робили ці фото, ось, мабуть, звідки такий контраст. Але ж я показувала ці фото багатьом людям, багатьом у цьому бізнесу. Ніхто не звернув на це нашу увагу. Ніхто про це не згадав", - пожалілася Кім The New York Times.
Кім запевняє, що просто була засмагла |
"Звісно, я з глибокою повагою поставилася до почуттів людей (стосовно цих фото). Але ми внесли потрібні зміни у це фото та інші. Ми побачили проблему, ми адаптували їх та змінили. Безперечно, я винесла з цього урок", - запевнила вона.
Нагадаємо, Кардашян нині мусить бути дуже чемна й обережна зі своїми шанувальниками. Адже нещодавно, коли в Інтернеті опинилися її невідретушовані фото, фани страшенно обурилися, побачивши різницю між її світлинами у соцмережах та реальністю. Тоді Кім втратила 100 тисяч підписників свого Instagram.
Фото з Twitter Кім Кардашян