Гомес стала дорожчою за Кардашян із сестрами в соцмережі

29 червня 2017, 12:04

Не секрет, що коли якась зірка на своїй сторінці в соцмережі згадує про той чи інший продукт, така реклама може бути ефективнішою за будь-яки ролики та бігборди.

Хто з селебрітіз "коштує" найдорожче у Instagram, можна побачити в складеному на основі SEO-аналізу рейтингу Instagram Rich List, який соцмережа оприлюднила вперше.

Про це пише The Daily Mail.

Автори рейтингу розділили його на дві частини: окремо селебріті, окремо просто відомі та впливові фотоблогери, що мають багато підписників.


Отже, за підрахунками експертів, найвдаліше нині монетизований акаунт співачки Селени Гомес. Вона має понад 122 мільйони підписників і теоретично може правити за рекламні пости по 550 тисяч доларів за штуку.

Селена Гомес - найдорожча зірка в Instagram

На другому місці реаліті-діва Кім Кардашян, у якої 100 мільйонів фоловерів. Вартість реклами в її Instagram може сягати 500 тисяч за пост. А третім у рейтингу йде Кріштіану Роналду зі 104 мільйонами підписників – 400 тисяч доларів за пост.

Місця з 4-го по 7-ме у найдорожчій десятці окупували сестри Кім: Кайлі Дженнер, Кендалл Дженнер, Хлоя Кардашян і Кортні Кардашян. Останні три сходинки посіли моделі Кара Делевінь та Джіджі Хадід, а ще баскетболіст Леброн Джеймс.

Дівчата Кардяшян-Дженнер займають 5 позицій у рейтингу

Що ж до "незіркових" користувачів Instagram, то наразі найдорожчою є б'юті-блогерка Худа Каттан. Дівчина має понад двадцять з половиною мільйонів фолловерів та може заробляти по 18 тисяч доларів за пост.

Як зазначив один із засновників сайту HopperHQ, який проводив підрахунки для рейтингу, Майк Бендер, враховуючи величезну аудиторію, яку охоплює соцмережа, нині блогери мають реальний шанс будувати успішну кар’єру на "інстаграмінгу".

Худа Каттан має 20,6 мільйона фолловерів

"Одначе важливо, щоби користувачі Instagram усвідомлювали, що їхнім улюбленим селебріті та блогерам платять за рекламу продуктів та послуг, щоби вони розуміли, що їм це продають, як частину контенту", - сказав Бендер, котрий вважає, що платформі в цьому відношенні бракує прозорості.

Нагадаємо, до лютого найбільш "лайкнутим" постом у соцмережі – понад 6,7 мільйона вподобань - лишалося фото Селени Гомес на якому вона п’є кока-колу. Але співачка Бейонсе побила рекорд, коли оголосила про свою вагітність двійнятами. Нині під її вагітною світлиною вже 11 мільйонів лайків.

Фото з Instagram

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів