У Джолі назвали "чиїмсь егоїзмом" злив інформації про можливе позбавлення її права опіки над дітьми

14.06.2018, 13:08
Tablo ID

Американська актриса Анджеліна Джолі обурена витоком інформації щодо її з Бредом Піттом судового процесу щодо опіки над спільними трьома синами і трьома дочками.

Представник 43-річної зірки назвав те, що деталі потрапили до ЗМІ, проявом чийогось егоїзму. Він наголосив, що це повністю суперечить інтересам дітей.

Про це пише People.

"Від початку Анджеліна була сконцентрована лише на їхньому (дітей) здоров'ї та потребах, ось чому було так важливо, щоби останнє судове слухання проходило в приватному режимі. Огидно, що хтось, із власних егоїстичних причин, злив окремі порції конфіденційної інформації та закритих судових записів, щоби створити некоректну і несправедливу картину того, що насправді відбувається", - підкреслив речник Джолі.

 І який же це "егоїст" злив інформацію про те, що Джолі можуть позбавити права опіки?

Нагадаємо, днями стало відомо, що суд, керуючись інтересами неповнолітніх Меддокса, Пакса, Шайло, Захари, Вів'єн і Нокса Джолі-Піттів, наказав їхній матері забезпечити кожному з дітей телефонний зв'язок із Бредом Піттом. Також має бути узгоджений графік, за яким діти більше часу зможуть проводити з батьком. Старшому хлопчику, якому вже 16, дозволили самостійно визначати, коли, скільки і з ким він хоче перебувати.

У разі, якщо нинішня ситуація "відсутності стосунків із батьком", що існує зараз, не виправиться, Анджеліна Джолі ризикує втратити право першорядної фізичної опіки, і її отримає Пітт.

Нагадаємо, Джолі подала на розлучення з Піттом у вересні 2016-го. Пара була разом 12 років, із них два - у офіційному шлюбі.

Фото з Instagram 



Посилання по темі
Новини



 
 
Головна  |  Скандал  |  Фокус  |  Лаунж  |  Бренд  |  Персона  |  Hot zone
Архів  |  Реклама на сайті  |  RSS  |  Зворотний зв'язок
©2005 — 2018, Табло ID. У разі використання матеріалів сайту
посилання на tabloid.com.ua є обов'язковим.
Матеріали позначені PROMOTED або ІМІДЖ ІНФОРМАЦІЯ розміщуються на правах реклами