SWEET.TV допомагає українському кінематографу. Компанія провела "Битву блогерів", щоб зібрати кошти на нові фільми

PROMOTED
П'ятниця, 18 грудня 2020, 11:00

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV розповів про результати наймасштабнішої битви блогерів за всю історію українського Instagram — вона тривала цілий місяць, залучила більше 30 лідерів думок і охопила 15 мільйонів їхніх підписників.

 

У SWEET.TV кажуть, що поставили собі завдання привернути увагу українців до підтримки українського кіно та познайомити людей з проєктом "Hollywood українською". В ньому онлайн-кінотеатр за власні гроші створює україномовний дубляж та озвучку культових голлівудських фільмів, що вже стали класикою, але раніше не мали українського звучання.

Тож для реалізації цих завдань SWEET.TV об’єднав 30 найпопулярніших українських блогерів, з загальною кількістю аудиторії — 15 мільйонів підписників!

"Ми дуже раді, що так багато відомих блогерів захотіли разом з нами підтримати українське кіно. Круто, що разом ми робимо український кінематограф краще. Фінансуємо фільми, які цілком можуть принести Україні "Оскар", зазначив директор SWEET.TV Олександр Резунов.

Підтримка українського кіно надихала блогерів брати участь у проєкті, адже з кожного платного підключення до SWEET.TV — 10 гривень перераховується до Фонду розвитку українського кіно і телебачення (ФРУКТ), який компанія створила цього року.

 

"Дуже приємно вражає, що є компанії, які підкреслюють розвиток української мови та українського кіно. До останніх років український дубляж і озвучка розвивались не так, як зараз. Не вистачало фінансування, уваги",каже шоумен, комік та ведучий Дядя Жора

За механікою битви 30 українських блогерів розділилися на 5 команд, і в кожній з них був свій капітан. Команди змагалися за те, хто з них за місяць залучить найбільше  користувачів до онлайн-кінотеатру SWEET.TV з метою підтримки українського кіно.

SWEET.TV заохочували до проєкту не тільки правильною місією, а й цінними подарунками. Головний приз, який було розіграно серед підписників блогерів, що підключилися до SWEET.TV — автомобіль MINI Cooper S! Його виграла Альона Рєзнік з Білої Церкви.

А от серед блогерів перемогу здобула команда Люди з Голівуда. Разом з нею в команді були Ірина Пернаровська, Наталі Мічковська, Настя Єлісєєва, Ігор Коваль та Кирило Скачков.

"Моя маленька дитина дивиться мультики  виключно українською. Тому SWEET.TV в нашій родині був, є і буде!"Каже блогерка Люда з Голівуда.

Також у проєкті взяли участь Володимир Остапчук, Микита Добринін, Богдан Шелудяк, Ганна Алхім, Свят Бойко та інші відомі українські лідери думок. Під час "Битви блогерів" учасники вдавалися до незвичайних прийомів: Люда з Голлівуда розігрувала консервацію та пообіцяла віддати 20 000 $ на благодійність, Богдан Буше обіцяв розіграти свій автомобіль, якщо виграє.

"Український кінематограф зараз отримує "пуш", в першу чергу — фінансовий. Ми пишаємось найбільшим літаком, або найдовшим проспектом в Європі, або найглибшою станцією метро в світі, давайте пишатися українськими фільмами!"каже учасник "Битви блогерів", шоумен і ведучий Володимир Остапчук.

Докладніше про "Битву блогерів", підтримку українського кіно та проєкт "Hollywood українською" ви можете дізнатися на офіційному сайті SWEET.TV.

Підключайся до SWEET.TV  та отримай шанс виграти телевізор Samsung 4K щодня та квартиру в Києві 31 грудня. Детальніше про акцію

 

Довідка:

SWEET.TV — національний онлайн-кінотеатр із доступом до українського національного і преміального HD-телебачення, українських фільмів, а також рейтингових світових кінохітів від Disney, Universal, Paramount, Sony, Metro-Goldwyn-Mayer та інш. з українською доріжкою. Весь контент можна дивитися в HD якості на будь-яких пристроях (телевізор, планшет, комп'ютер, смартфон).

Інтерфейс додатку SWEET.TV — один із найбільш дружніх та інтуїтивно-зрозумілих на українському ринку. Робота платформи залишається стабільною  навіть на слабких пристроях та з мінімальною швидкістю інтернету, що дозволяє дивитись фільми, серіали та телеканали навіть у горах чи в дорозі. Також є можливість поставити телеефір на паузу та переглядати передачі у записі впродовж 7 днів.

Приєднуйтесь до дискусії
Останні матеріали
Більше матеріалів