Бекхем у полі посвітила ніжками на капоті авто та прилягла на траву заради зйомки для Vogue
49-річна дизайнерка Вікторія Бекхем стала героїнею нової обкладинки французького Vogue.
У зйомці, яка відбулася просто неба, Вікі попозувала, зокрема, у машині та в полі.
Крім атмосферних кадрів Бекхем також дала інтерв’ю, в якому розповіла і про вплив їхніх з Девідом стосунків на її роботу дизайнерки.
Вона зазначила, що сьогодні часто черпає ідеї для створення чогось нового зі спогадів. Наприклад, два нові аромати бренду були натхненні їхнім із чоловіком відпочинком в Італії та Франції.
"Вперше як пара ми поїхали відпочивати до Портофіно. Це був 1997-й рік. Зупинилися у дуже романтичному місці. Я ніколи не забуду той запах і колір моря там. Саме тоді (ідея парфуму - ред.) і народилася", – розповіла вона.
Інтерв'юер також зачепив тему іміджу. Мовляв, у Вікі гарно побудований образ суворої залізної леді, яка ніколи не посміхається.
"До ери соцмереж, коли я постійно була під прицілом папараці, медіа вибудували цей мій образ "завжди не в настрої і ніколи не всміхається". Це те, що розповідали людям, і в що ті вірили.
Коли я подумки повертаюсь до часів Spice Girls і всього, що ЗМІ змусили мене пройти, я бачу як це насправді на мене вплинуло… Мені некомфортно з таким іміджем, інколи дуже дратує, бути кимось, в кого завжди поганий настрій", – зізналася дизайнерка
"Як тільки я почала використовувати соцмережі та демонструвати в них свою роботу, без участі преси у цьому, люди нарешті змогли побачити, хто я насправді. Проте варто також додати, що я нікому нічого не намагалася довести. Я перестала хвилюватися про думку людей давним давно”, – пояснила Вікі.
Бекхем також відзначила, що попри активне використання соцмереж у роботі сьогодні, є деякі, які їй не подобаються. Наприклад, YouTube Бекхем вважає надто ресурсно-затратним. Мовляв, щоб вийшло хороше відео треба контролювати кожен крок.
"День перед зйомками я провела у роздумах. Ніч перед зйомкою думки щодо процесу полонили мою голову… Це було шаленство. Почалось безсоння. (Весь процес – ред.) забирає дуже багато часу… Я насолоджусь соцмережами і використовую їх як спосіб комунікації, але Instagram і TikTok – це зовсім інше. YouTube-канал вимагає великої залученості. Це було занадто", – розповіла вона.
Вікторія також розповіла, що робочий процес – досить стресовий. Проте вона це любить. Адже постійна відповідальність та виклики змушують рухатись уперед.
"Це моя робота. Люди питають, чи я відчуваю тиск, але це моя роль. Якби я не займалася цим, я не знаю щоб я робила", – підсумувала вона.
Нагадаємо, стиль Вікторії Бекхем складається переважно з речей її власного бренду. Також одяг дизайнерки популярний і серед інших селебріті.