Руйнування стереотипів чи сексистський меседж? Реклама про "тьолочок" із Парфільєвою й Квітковою збурила мережу
На поприщі українського Instagram набирає обертів новий скандал. Все через рекламний кампейн бренду одягу CHER’17, власницею якого є блогерка Таня Парфільєва.
У відео, за референс якого, вочевидь, брали феміністичний маніфест Синтії Ніксон, йдеться про нібито руйнацію стереотипу "тьолочки" (на думку авторів, так часто називають дівчат, які підпадають під конкретні, названі у ролику, критерії).
За сюжетом власниця бренду, а також її блогерки-подруги, серед яких Даша Квіткова, Таня Самбурська й Міла Савіцька, спростовують ці твердження, пояснюючи, що стоїть за кожним із критеріїв.
Під відео, коментарі до якого обмежили на наступний день після релізу, користувачі висловили неоднозначну реакцію. Поки одні відзначають гарний візуал та розхвалюють рекламу, інші – відверто критикують головний меседж. Брендові закидають невдалий вибір цільової аудиторії, стереотипне мислення, сексуалізацію та прославлення "краси" за конкретними параметрами тощо.
"Оскільки я не важу 45 кіло і не встаю о 6-й ранку – не відчуваю себе вашою ЦА. У 2023-му пропагувати такі стереотипи… це ніщо інше як оновлені совкові постери про жінку пролетаріату, яка все може і не жаліється. Дякую, що дали зрозуміти це через такий сексистський і мізогінний ролик. Відписуюсь", – обурюється, наприклад, одна з користувачок.
Також схожу думку висловила піарниця Наталія Чуловська, яка співпрацює з різними українськими брендами. Вона переконана, що такою рекламою CHER’17 лише посилив стереотипи, а не зруйнував їх.
"Мені здається, що маніфест повинен достукатися до максимально широкої аудиторії. Тут же поняття "тьолочки" для мене дуже вузьке, буквально списане з власниці бренду та її подруг, які і знялися в ролику", – йдеться в її коментарі.
Варто відзначити, що цю ситуацію критикують також за "прогрів" кампейну ботами. Виявляється, нещодавно акаунт Тані Парфільєвої в Instagram піддався атаці фейкових користувачів мережі, які критикували її та називали "тьолочкою".
Справжня аудиторія блогерки пов’язала це з теперішнім роликом й припустила, що "атака" була зроблена на замовлення самих авторів відео, щоб підігріти інтерес до кампейну.
У коментарях під рекламою Таня Парфільєва не заперечила цієї думки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
"80% тьолок": Поплавський під час зустрічі з абітурієнтами втрапив у сексистський скандал. ВІДЕО