З серця Тимошенко зробили морозиво

10 квітня 2006, 17:31

За популярністю Юлія Тимошенко б’є всі рекорди серед українських політиків. Про неї співають пісні, виливають з воску, роблять ляльки, а тепер ще й морозиво для неї спеціальне виготовили.

'Тепер

Тепер "серце Тимошенко" можна скуштувати.
Колаж ТаблоID

Зробила це компанія "Луганськхолод", яка вивела на української ринок новий вид морозива "Юлія" у формі серця.

На упаковці морозива також зображено серце, дуже схоже на передвиборну символіку виборчого блоку БЮТ.


Додуматися до такого ходу виробників морозива змусила висока конкуренція на ринку.

Але не обійшлося й без особистих політичних уподобань.

"Насамперед, цей продукт був виготовлений у знак солідарності нашої компанії з ідеологією "Блоку Юлії Тимошенко", - стверджує виконавчий директор ВАТ "Луганськхолод" Павло Звєрєв.

До того ж, на його думку, морозиво з назвою "Юлія" споконвічно було "інтуїтивно правильним продуктом".

Виробники також стверджують, що незважаючи на те, що вибори вже закінчилися, морозиво користується великим попитом у Центральній і Західній Україні.

"Тобто це той самий приклад екстремального маркетингу, коли шосте почуття фахівця говорить про те, що споживачу саме зараз потрібно саме це морозиво", - пояснив Звєрєв.

Справді, за екстремальністю ТМ "Королівське морозиво", яке й випустило "Юлію", випередило своїх конкурентів набагато ходів вперед.

Серед її брендів такі епатажні продукти, як "СРСР", Sex, "Хочу" та інші. А з цього року вони почали виробництво серії морозива "Простоквашино" під назвами "Почтальон Печкин", "Матроскин" і "Корова Мурка".

За матеріалами видання "Сейчас"

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів