"Ви з глузду з’їхали": в мережі захейтили Louis Vuitton через дизайн прикрас у формі Z і V

23 березня 2022, 11:00

Поки одні дизайнери роздають гостям показів синьо-жовті футболки на підтримку України, інші створюють прикраси, дизайн яких нагадує символіку російських окупантів.

Саме так зробив французький бренд Louis Vuitton, нова колекція аксесуарів якого містить у собі букви "Z" і "V".

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Louis Vuitton (@louisvuitton)

Першими висловили невдоволення горе-прикрасами прихильники бренду у соцмережах. Масовий хейт та порівняння із символами росії полилися у коментарях під рекламним кампейном бренду, обличчям якого стали акторки Алісія Вікандер, Джина Цзінь та музикант Кід Каді.


 
На думку Louis Vuitton, символи схожі на серцебиття та є уособленням енергії

"Мода не може бути поза війною", "Ви з глузду з’їхали?", "Увімкніть новини" пишуть у коментарях під трьома постами нової колекції.

 

Офіційну відповідь Louis Vuitton не надавали й поки ніяк не відреагували на порівняння.

Цікаво, що холдинг LVMH, до якого входить бренд, не так давно заявив про підтримку України, а також про фінансову допомогу постраждалим від війни українцям.

Нагадаємо, серед брендів, які підтримали Україну, Balenciaga, Stella McCartney, Balmain, а також Marc Jacobs.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

"Підтримую всім серцем": Белла Хадід віддасть на допомогу українцям весь свій заробіток на Fashion Week

"Є речі, важливіші за наші колекції": креативний директор Balmain передав гроші на допомогу українцям

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів