"Ви з глузду з’їхали": в мережі захейтили Louis Vuitton через дизайн прикрас у формі Z і V
Поки одні дизайнери роздають гостям показів синьо-жовті футболки на підтримку України, інші створюють прикраси, дизайн яких нагадує символіку російських окупантів.
Саме так зробив французький бренд Louis Vuitton, нова колекція аксесуарів якого містить у собі букви "Z" і "V".
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Першими висловили невдоволення горе-прикрасами прихильники бренду у соцмережах. Масовий хейт та порівняння із символами росії полилися у коментарях під рекламним кампейном бренду, обличчям якого стали акторки Алісія Вікандер, Джина Цзінь та музикант Кід Каді.
"Мода не може бути поза війною", "Ви з глузду з’їхали?", "Увімкніть новини" пишуть у коментарях під трьома постами нової колекції.
Офіційну відповідь Louis Vuitton не надавали й поки ніяк не відреагували на порівняння.
Цікаво, що холдинг LVMH, до якого входить бренд, не так давно заявив про підтримку України, а також про фінансову допомогу постраждалим від війни українцям.
Нагадаємо, серед брендів, які підтримали Україну, Balenciaga, Stella McCartney, Balmain, а також Marc Jacobs.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: