Міла Куніс стала обличчям "Christian Dior"

11 січня 2012, 16:15

Американська акторка українського походження Міла Куніс вперше стала обличчям рекламної кампанії. Модний дім "Christian Dior" обрав 28-річну зірку "Чорного лебедя" для своєї весняної колекції.

Про це пише "The Telegraph".

Міла Куніс, яка стала обличчям французького бренду "Christan Dior", зізналася, що лише вчиться модно вдягатися.

"У моєму повсякденному житті я не ношу дуже жіночні речі. Але я люблю почуватися жіночною на червоній доріжці", - розповіла Куніс.

Куніс рекламуватиме колекцію одного з найстаріших модних домів 

Заступник генерального менеджера "Christan Dior" Дельфіна Арно пояснила, чому вона обрала саме уродженку України Куніс:

"Міла Куніс дуже талановита молода актриса, вона втілює справжню сучасну жінку. Її гра в "Чорному лебеді" була визначною. Вона дуже талановита".

Також Арно додала, що "Dior" прагне "тривалих відносин" з Мілою.

До речі, у березні 2011-го року представники бренду "Dior" підписали контракт з партнеркою Куніс по фільму "Чорний лебідь" Наталі Портман.

Фото з сайту The Telegraph

powered by lun.ua
Приєднуйтесь до дискусії
Останні матеріали
Більше матеріалів