У своєму маєтку Аделаджа поховав понад $300 000
Так, спершу пастору приписали агітацію його прихожан до вкладання грошей у фінансову компанію "King's Capital". А незадовго до того, як ця установа зазнала краху, він нібито відкрив у Нігерії банк GS Microfinance Bank.
У руки ж ТаблоIDа потрапили знімки розкішного маєтку пастора Аделаджі. Окрім того, вдалося зв‘язатися із дизайнером Сольмаз Фуляді, яка взяла на себе облаштування шикарного будинку Сандея.
Блакитний чотириповерхова вілла Сандея Аделаджі розташована в елітному приватному секторі Ірпіня, що у передмісті Києва..
Також на цій же ділянці знаходиться подібний чотириповерховий жовтий будинок, який збиралися здавати в оренду. Сусіди по будинку були проти того, щоб темношкіра родина жила з ними по сусідству. З цього приводу, як розповіла ТаблоIDу дизайнер Сольмаз Фуляді, часто виникали конфлікти.
Дизайнер Сольмаз Фуляді (на фото) з Ірану займалася облаштуванням будинку пастора Аделаджі |
Під час будівництва та "облаштування гніздечка" пасторського сімейства, сам Аделаджа із сім‘єю жив, як запевняє дизайнер, "у скромній трикімнатній квартирі на Караваєвих дачах".
Дизайнера Аделаджа обрав з тієї ж компанії, яка займалася зведенням його будинку. Працювати над проектом починало кілька людей, але незабаром їх бракували і звільняли. Врешті залишилася працювати сама Фуляді, на той час - головний дизайнер у компанії-забудовнику.
Це вам не трикімнатна на караваєвих дачах... |
Так виглядає частинка інтер'єру блакитного пентхаусу скромного пастора |
Для економії часу їй на підмогу дали ще одного дизайнера. В обов'язки помічника входив дизайн другого шестиспального поверху для гостей "другого класу". На цьому поверсі Сольмаз займалася тільки плануванням і розміщенням меблів. А основна робота полягала в дизайні приміщень для господарів та гостей "першого класу".
Площа кожного поверху вілли Сандея Аделаджі займає близько 250 квадратних метрів.
Перший поверх будинку ділиться на дві зони: гостьову і зону відпочинку для господарів.
Гостьова зона призначена для іноземних гостей, гостей "першого класу" і включає 2 спальні, вітальню, кухню-їдальню та 2 ванні кімнати.
Ванних кімнат у будинку пастора на кількох прихожан вистачить |
Люблять Аделаджі зелений колір |
Зона відпочинку призначена для релаксу: сауна, SPA, спортзал з ванною кімнатою, кімната відпочинку, спальня з окремою ванною кімнатою. Також на першому поверсі знаходиться кімната охорони.
Аделаджа у власному спортзалі з товаришами |
Третій поверх можна назвати робочо-ігровим. На ньому знаходиться ядучо-зелений кабінет Сандея, салатова ігрова кімната дітей, величезний домашній кінозал, їдальня, кухня та вітальня.
Ядучо-зелений кабінет Сандея розташований на третьому поверсі його маєтку |
Кухня |
Їдальня |
Водночас четвертий поверх - спальний. Крім рожевої спальні господарів із джакузі, на цьому поверсі розташовуються вітальня у теплих тонах, величезна гардеробна кімната, блакитна спальня з окремою ванною кімнатою для сина, дві спальні з окремою ванною кімнатою для дочок, виконані в зелених, жовтих і бузкових тонах, а також крихітна кімната няньки.
Одна зі спалень |
Як розповідає дизайнер, Аделаджа багато подорожував і часто зупинявся в готелях. Тому, коли у нього з'явилося власне житло, він захотів піти від мінімалізму готельних номерів. Пастору закортіло "звити своє гніздечко" у стилі багатої американської класики. Запропонований Сольмаз варіант дизайну будинку Аделаджі одразу сподобався.
За його побажанням, в інтер'єрі будинку були використані яскраві кольори (ядучо-зелений, бордовий, салатовий, рожевий, жовтий). Річ у тім, що Сандей з дружиною родом з Африки, і їм хотілося відтворити буйство африканських фарб у своєму будинку.
І всюди є щось від Африки |
Колористика в хоромах Аделаджі |
А якось будівельники, не повідомивши дизайнера Фуляді, пофарбували паркан довкола маєтку Аделаджі у яскраві кольори - зелений, рожевий, синій. Побачивши цей жах, Сольмаз вмовила пастора зафарбувати цю "веселку" в один колір. Аделаджа зупинився на улюбленому кольорі своєї дружини - рожевому.
Дружина Аделаджі обожнює рожевий колір |
Взагалі, умови роботи дизайнерки, як зізнається Сольмаз, були жахливими. Їй доводилося працювати з 8-ої ранку до глибокої ночі, практично без вихідних. А одного разу її навіть змусили вночі при світлі ручного ліхтарика перевіряти наявність плитки, яку замовили напередодні.
Окрім того, ускладнювало роботу ще й те, що робочі бригади постійно змінювалися. Можна було прийти вранці і не застати вчорашню бригаду малярів, штукатурів і кахельників. Тому доводилося вже вкотре розповідати і показувати черговому бригадирові свої задумки. На кожний квадратний метр величезного будинку припадало по одному робітнику.
Як пожалілася дизайнер, клопоту додавали і художники-парафіяни церкви Сандея. Вони повсякчас намагалися нав'язати свої "шедеври" Сольмаз і всілякими хитрощами вмовити її повісити в ту чи іншу картину, яка зовсім не відповідала стилю житла.
В цілому над облаштуванням будинку працювали майже 3,5 місяці - з середини грудня 2006 м до 1-го квітня 2007-го року. Все робилося у стислі терміни. Сандей хотів завершити ремонтні роботи до річниці своєї церкви.
Його мовчазна дружина "принцеса" Босе за час ремонту жодного разу не з'явилася на будмайданчику. Жінка побачила будинок лише після завершення всіх ремонтних робіт.
Сандей теж не був частим гостем на будівництві. За 3,5 місяці він з'явився тут всього 2 чи 3 рази. Усі питання по дизайну та облаштуванню маєтка вирішувалися через контактну особу-посередника.
Іноді виникали суперечливі питання. А коли не можна було знайти компроміс з контактною особою, дизайнер призначала зустрічі Аделаджі. Як зазначає Сольмаз Фуляді, пробитися через охорону було надзвичайно складно. Але дизайнерка потоваришувала з одним з охоронців, і тому практично завжди могла зв'язатися з Сандеєм.
Всього ремонтні роботи у маєтку, не враховуючи вартості меблів, сантехніки та декору, обійшлися Аделаджі у 300 000 доларів. Відомо також, що приблизна вартість текстилю вікон у будинку Аделаджі складає 22 000 доларів.
Один з рідкісних випадків, коли Сандей з'явився на будівництві. На фото Аделаджа і дизайнерка |
Водночас розкішні меблі улюблений пастор Черновецького замовляв по каталогу з Америки і доставляв кораблем в Україну. Сімейство вирішило, що так буде дешевше. Але при такому транспортуванні меблі часто губилися чи ставали непридатними для використання. А най витратнішим було облаштувати SPA, ванні кімнати та домашній кінозал.
Як зазначає Сольмаз, при величезних вкладах в облаштування пентхаусу Сандей весь час намагався заощаджувати. Наприклад, усе світлове оформлення будинку купувалося в одному з найдешевших магазинів Києва.
Та й дизайнерці постійно діставалося за те, що вона купує все найдорожче і зовсім не шкодує пасторських коштів. Навіть підрядчики з декору теж змінювалися дуже часто, бо Сандея не влаштовувала цінова політика того чи іншого магазину.
Однак після завершення усіх ремонтних робіт Аделаджа, як запевняє Фуляді, все ж залишився задоволеним і подякував їй за роботу. Між ними навіть збереглися теплі, дружні стосунки.
Між іншим, фішка дизайнера Сольмаз Фуляді - ексклюзивний стиль персидського модерну, що включає вміле комбінування європейського та давньоперсидського стилів.
За 10 років роботи у сфері архітектури та дизайну, крім роботи над будинком Аделаджі, Сольмаз створила дизайн декількох столичних офісів, квартир, розробила архітектуру й планування 12-поверхового будинку у Печерськом районі Києва. А також вона намалювала незліченну кількість картин, які наразі знаходяться в особистому архіві Сольмаз.
Всі фото дизайнера Сольмаз Фуляді спеціально для ТаблоID
На титулці фото з сайту "Посольства божого"