Руйнування стереотипів чи сексистський меседж? Реклама про "тьолочок" із Парфільєвою й Квітковою збурила мережу

3 квітня 2023, 13:00

На поприщі українського Instagram набирає обертів новий скандал. Все через рекламний кампейн бренду одягу CHER’17, власницею якого є блогерка Таня Парфільєва.

У відео, за референс якого, вочевидь, брали феміністичний маніфест Синтії Ніксон, йдеться про нібито руйнацію стереотипу "тьолочки" (на думку авторів, так часто називають дівчат, які підпадають під конкретні, названі у ролику, критерії).

За сюжетом власниця бренду, а також її блогерки-подруги, серед яких Даша Квіткова, Таня Самбурська й Міла Савіцька, спростовують ці твердження, пояснюючи, що стоїть за кожним із критеріїв.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)


Під відео, коментарі до якого обмежили на наступний день після релізу, користувачі висловили неоднозначну реакцію. Поки одні відзначають гарний візуал та розхвалюють рекламу, інші – відверто критикують головний меседж. Брендові закидають невдалий вибір цільової аудиторії, стереотипне мислення, сексуалізацію та прославлення "краси" за конкретними параметрами тощо.

"Оскільки я не важу 45 кіло і не встаю о 6-й ранку – не відчуваю себе вашою ЦА. У 2023-му пропагувати такі стереотипи… це ніщо інше як оновлені совкові постери про жінку пролетаріату, яка все може і не жаліється. Дякую, що дали зрозуміти це через такий сексистський і мізогінний ролик. Відписуюсь", – обурюється, наприклад, одна з користувачок.

 
Здається, CHER’17 ризикує втратити клієнтів

Також схожу думку висловила піарниця Наталія Чуловська, яка співпрацює з різними українськими брендами. Вона переконана, що такою рекламою CHER’17 лише посилив стереотипи, а не зруйнував їх.

"Мені здається, що маніфест повинен достукатися до максимально широкої аудиторії. Тут же поняття ьолочки" для мене дуже вузьке, буквально списане з власниці бренду та її подруг, які і знялися в ролику", – йдеться в її коментарі.

Варто відзначити, що цю ситуацію критикують також за "прогрів" кампейну ботами. Виявляється, нещодавно акаунт Тані Парфільєвої в Instagram піддався атаці фейкових користувачів мережі, які критикували її та називали "тьолочкою".

Справжня аудиторія блогерки пов’язала це з теперішнім роликом й припустила, що "атака" була зроблена на замовлення самих авторів відео, щоб підігріти інтерес до кампейну.

 
Підписники блогерки розчаровані її спробою привернути увагу загалу до бренду таким способом

У коментарях під рекламою Таня Парфільєва не заперечила цієї думки.

 
Засновниця бренду не заперечила і не спростувала цю інформацію
 
Ось, що Таня думає з приводу ботів і теми, "яка болить"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

"80% тьолок": Поплавський під час зустрічі з абітурієнтами втрапив у сексистський скандал. ВІДЕО

"Дівчинка, яка посміхається": Тищенко вскочив у скандал через свої слова про депутатку Київради. ВІДЕО

"Щоб не псувати ваш смак": автор скандальної пісні "Дичка" Ханумак оголосив, що кидає співочу кар'єру


Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів