"Не бачать за деревами лісу": Парфільєва прокоментувала скандал із рекламою свого бренду
У мережі продовжують обговорювати неоднозначну рекламу бренду одягу української блогерки Тані Парфільєвої.
У коментарі Парфільєва запевняє, що ідея відео виникла через спілкування з аудиторією бренду. Мовляв, багато жінок, з якими вони вели бесіди, стикалися з оціночним судженням.
"Скажу чесно, що майже в усіх бесідах слово "тьолочка" було лейтмотив, тож з нашого боку було б боягузтвом не обрати його для маніфесту… Фемінізм – це про право кожної людини, незалежно від гендеру, жити так, як їй подобається. Багато брендів відстоюють таке право своєї аудиторії, зокрема, й в контексті зовнішнього вигляду. Ми не виняток, тож підтримуємо наших дівчат та боремося з упередженнями та знеціненням, якого навколо забагато…", – коментує Таня.
"Я переконана, що ті, хто сприймає рядки про "45 кіло" буквально, не бачать за деревами лісу. І якби кампанія була такою "недоречною й застарілою", вона б не відгукнулась такій величезній кількості українок", – йдеться у її повідомленні.
"Також хочу додати, що в ролику ми створили гіперболізований збірний образ дівчини, яку в нашому суспільстві й досі називають "тьолочкою". Бо це коротке художньо виразне відео, яке має привертати увагу до проблеми. Звичайно, наші дівчата і жінки CHER’17 дуже різні: за вагою, зовнішністю, професіями, особистими вподобаннями.
Але бачимо, що головна ідея відгукується в усіх по-різному. Час, коли доглянута дівчина виглядала так, "щоб привернути самця", минув. Сьогодні ці дівчата всього можуть досягти самі. І мають право виглядати так, як їм заманеться. Без засуджень, упереджень та порад, про які ніхто не просив", – підсумувала вона.
Варто відзначити, що атаку ботів, яку блогерці закидають задля привернення уваги, Парфільєва не прокоментувала.
Нагадаємо, більшість незадоволених рекламою підписників наполягали, що відео підкреслює та пропагує застарілий і стереотипний образ жінки.
Водночас, серед тих, хто підтримав Парфільєву – блогерка Сабіна Мусіна, яка поділилася своєю історією щодо оціночного судження.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: