Торгуватиме варенням і посудом: Меган Маркл створила лайфстайл-бренд та сторінку Instagram

15 березня, 11:15

Герцогиня Сассекська Меган Маркл за останні роки спробувала себе у чималій кількості сфер. Разом з чоловіком, принцом Гаррі вона керувала благодійним фондом (справи в якого йдуть не дуже добре), знімалася у рекламі та навіть, подейкували, хотіли податися в політику.

І ось тепер герцогиня оголосила про свій новий проєкт, що зветься American Riviera Orchard.

Ось так нині виглядає сторінка проєкту в Instagram
Ось так нині виглядає сторінка проєкту в Instagram
скрін з Instagram

Як пише Page Six, це буде лайвстайл-бренд, який фокусуватиметься на речах для дому, саду, їжі й такому іншому. Зокрема, включно з усілякими джемами, вареннями, кулінарними книгами, посудом тощо.


Нині потенційним клієнтам доступна лаконічна сторінка в Instagram та сайт, на якому поки нема жодної інформації про бренд. Однак вже є змога записатися до "списку очікування".

"Вона працювала над цим понад рік і там втілені всі речі, які близькі її серцю. Все, чим вона захоплюється", – сказав інсайдер з оточення Меган Маркл.

У Меган, здається, грандіозні плани на сферу велнес

У Меган, здається, грандіозні плани на сферу велнес

фото Getty Images

Цікаво, що про намір Меган запустили свій лайвстайл-бренд говорили давно. Буцімто герцогиння Сассекська рівняється на популярний у США велнес-проєкт Goop, яким керує актриса Гвінет Пелтроу. З чуток, дружина принца Гаррі мріє посунути голлівудську зірку з п'єдесталу першості у цій сфері.

Нагадаємо, у попередньому матеріалі TabloID розповідав, як повторити стиль героїні Меган Маркл із культового серіалу "Форс-мажори".

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів