Сарандон показала груди в рекламі, а "Metallica" стала "обличчям" костюмів

29 червня 2016, 18:19

Модні світові бренди все частіше залучають до своїх рекламних кампанії знаменитостей. А ті охоче позують на камеру.

От і актриса Сьюзан Сарандон стала обличчям нової колекції від "Marc Jacobs".

Фото 69-річної зірки виклав у своєму Instagram сам дизайнер. На знімку Сьюзан демонструє свій бюст у відвертому декольте.

SUSAN, Seduction Like so many teenagers, I spent countless Friday and Saturday nights at midnight screenings of The Rocky Horror Picture Show at the 8th Street Playhouse (which is still standing!) and the Festival Theatre on 57th Street (which has long since closed). TRHPS was a coming of age and right of passage. It became an invitation (or excuse) to dress up and express oneself fearlessly. The cult classic made it cool for boys to wear sequins, satin and fishnets. I fell in love with Susan Sarandon’s onscreen portrayal of Janet during her “loss of innocence” scene by way of a crossdressing alien and her giddy, ecstatic rendition of, “touch-a, touch-a, touch me…” There was a subtle rebellious quality that I found in Susan with how she chose to play Janet and perhaps (as I now look back on it) her decision as a young actor to take a role in a film that challenged the notion of gender roles. In the hyper-stylized, gothic film, The Hunger, Susan’s portrayal as the lesbian love interest of vampire Catherine Deneuve was yet another progressive challenging of normal and a testament to Susan’s artistic exploration of boundaries. It was in my early days at Perry Ellis when I first had the privilege of meeting Susan. Her intelligence, courage, strength, conviction and ballsiness has always been so admirable to me. There’s an inherent seductive quality in Susan as a woman who always speaks her mind and an artist who takes risks. Her talent as an actress is one of extraordinary range, talent and power. The stunning Susan Sarandon by David Sims for our Fall ’16 ad campaign.

Фото опубликовано Marc Jacobs (@themarcjacobs) Июн 28 2016 в 7:14 PDT

Марк Джейкобс зізнався, що на кампанію його надихнув образ Сарандон у фільмі "Шоу жахів Роккі Хоррора".


Крім того, модельєр назвав Сарандон жінкою, яка завжди відкрито висловлює свою думку, і артисткою, яка йде на ризик.

Відзначилися й рокери з гурту "Metallica". Музиканти з'явилися у новій рекламі чоловічого одягу "Brioni".

Для зйомок Джеймс Хетфілд, Ларс Ульріх, Кірк Хемметт і Роберт Трухільо вбралися в елегантні смокінги, а також представили моделі сонцезахисних окулярів з нової колекції.

Нагадаємо, нещодавно Сьюзан Сарандон мірялася бюстом із актрисою Сальмою Хайєк.

Фото Instagram

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів