Червоненко ДАІ виховує, а Кільчицька вішає локшину на вуха
Київські політики правила дорожнього руху порушують і навіть цього не приховують. Окрім того, деякі з них вже навіть виробили тактику спілкування з представниками дорожньої автоінспекції.
Екс-заступниця Леоніда Черновецького Ірена Кільчицька вважає себе дуже відповідальним водієм. І порушує, певно, теж з усією відповідальністю.
"Я порушую тільки там, де це безпечно. Наприклад, за відсутності стрілки, яка дозволяє поворот праворуч, оскільки в усьому світі направо можна повертати. Можу на трасі перевищити швидкість", - зізнається Кільчицька "Сегодня".
"Але я ніколи не буду порушувати на перехресті. Мені в голову не приходить, щоб через подвійну осьову повернути", - запевняє вона.
Також Ірена Реонольдівна додала, що під мухою машиною не керує:
"Я не п'ю, але коли пригублю шампанського на якомусь заході, не сідаю за кермо".
Кільчицька ПДР порушує вибірково |
Кільчицька запевняє, що на дорогах за кермом свого "Bentley" всім поступається. Але, за її ж словами, якщо хтось поводиться нахабно - упреться до останнього, але не пропустить.
Окрім того, з ДАІ в епатажної екс-чиновниці зав'язалися добрі стосунки. І це при тому, що брюнетка може прибрехати автоінспекторам.
"По-перше, мене впізнають. Але я завжди кажу, що я більше не буду, і що дуже спізнююся на прямий ефір. І він почнеться за п'ять хвилин", - каже Кільчицька, яка навіть макіяж за кермом накладає.
Так само легко спілкується з ДАІшниками глава департаменту авіації МНС і завзятий гонщик Євген Червоненко. Як зізнається запорізький екс-губернатор, він порушує одне правило, - перевищує швидкість.
"Але я намагаюся не перевищувати, особливо у місті. Якщо і перевищую - їду так, щоб не заподіяти лиха оточуючим, оскільки я професіонал високого класу", - самовпевнено заявляє Червоненко.
Червоненко любить проїхатися з газком, навіть якщо правила забороняють |
За кермом свого шестилітрового авто "Audi А8" чи спортивного "Mitsubishi" Євген Альфредович запевняє, що до ДАІ ставиться шанобливо й іноді навіть допомагає.
"Мене впізнають, але я завжди даю документи. Правда, якщо ховається або поводиться по-хамськи, тоді я кажу, щоб він відійшов, потім підійшов і представився", - розповідає чиновник.
За словами Червоненка, вже 17 років він їздить у Конча-Заспу і бачить одних і тих самих інспекторів:
"Вони знають, хто їде і на якій машині", - визнає він.
А місяць тому Євген Альфредович вирішив проявити ініціативу і допоміг ДАІ затримали п‘яного "мажора" на крутій спортивній тачці.
"Я під'їхав до патруля і сказав, що він дива виробляє, давайте спробуємо його зупинити", - пригадує Червоненко.
Великий досвід спілкування з ДАІ має і лідер Громадського активу Києва Олександр Пабат. Він запевняє, що порушує рідко, хіба що їде 90 кілометрів на годину.
"Коли я розумію, що порушення несерйозне, але мене пробують зробити винним, завжди опускаю скло і з серйозним виглядом вимовляю одними губами: "Тихенько, нас знімають, нас знімають". Після чого даішники завжди поправляють форму і виключно українською ведуть розмову", - видає свої хитрощі Пабат, який водить "Porsche".
Нагадаємо, одним із порушників ПДР вважається мер Києва Леонід Черновецький, а точніше його водії. На камеру вже фіксували, як вони подвійну осьову перетинають, і як по зустрічній їдуть.
А у 2003-му році "Льоня-Космос" потрапив у гучне ДТП на своєму "Мерседесі". Тоді віе збив на смерть 20-річного чоловіка на трасі Київ-Обухів. До слова, у середині квітня того ж року автомобіль, що належав концерну "Правекс", президентом якого був Черновецький, збив на смерть 11-річного хлопчика.
У страшне ДТП потрапив у листопаді 2009-го року екс-мер столиці Олександр Омельченко. На Столичному шосе він збив на смерть 48-річного чоловіка. Втім, і тоді міліція встановила, що загиблий буцімто неправильно переходив дорогу.
Під приціли фотокамер потрапляла і машина нового голови КМДА Олександра Попова. Його "Volkswagen" перетинав подвійну осьову і перевищував швидкість.
А одного разу попався і відомий боксер і депутат Київради Віталій Кличко. Його "Range Rover" здійснив лівий поворот у недозволеному місці на бульварі Лесі Українки у Києві. Політик пояснював, що розмовляв по мобільному телефону і не помітив маневру свого водія. А ще він якось зізнався, що мав штрафи за перевищення швидкості.
Як неофіційно розповідають інспектори ДАІ, номери вищого керівництва Києва - мера, голови КМДА, секретаря Київради - їм добре відомі. Як правило, їх не зупиняють.
Не люблять спілкуватися і з депутатами: "Зупиняємо їх, але вони починають качати права, дістають "корочки". Все залежить від інспектора, але багато хто їх відпускає".
Депутатів Ради побоюються більше, ніж депутатів Київради. Але офіційно у ДАІ, звісно, говорять, що перед їхнім жезлом - усі рівні.
Фото "Сегодня" , а також фото "Комсомольської правди в Україні" (на титулці)