"Комерсант" ледь не довів своїх читачів до інфаркту
Видавничий будинок "Комерсант", вирішивши пожартувати над своїми передплатниками, розіслав їм повідомлення про підписку про невиїзд. Однак жарт виявився злим. Деякі перелякалися настільки, що довелося навіть вдатися до допомоги медиків.
Як повідомляє "Эхо Москвы", лист, який розсилався поштою, був запечатаний у великий конверт із написом "Підписка про невиїзд. Повідомлення про вручення".
Всередині – аркуш паперу форматом А4, виглядає як офіційний документ, з гербом і написом "Міжвідомча служба нагляду за оборотом державною і діловою інформацією". Далі – адреса, телефони і номер наказу.
"Шановний Громадянин Російської Федерації, - йдеться в тексті, - Ви підозрюєтеся в намірі отримувати чесну, неупереджену й об'єктивну інформацію. Тому Ви автоматично зараховуєтеся до потенційних передплатників видань видавничого будинку "Коммерсантъ". І тільки з наступної фрази стає зрозуміло, що послання – звичайна реклама.
"У цьому зв'язку Вам вручається підписка про невиїзд, що надає право на оформлення й отримання підписки на видання БЕЗ ВИХОДУ з будинку й офісу", - сказано у листі.
Далі йде звичайний рекламний текст. Багато людей дійсно скористалися зазначеним у листі телефоном. Але зовсім не для того, щоб підписатися.
У довідковій видавничого будинку сказали, що до них надійшло вже безліч дзвоників від обурених москвичів, яких не на жарт налякав настільки екстравагантний рекламний хід.
Як заявив "Ленті.Ру" заступник комерційного директора "Комерсанту" Едуард Месхідзе, нервово реагують в основному люди старшого покоління.
Негативно до маркетингу видання віднеслися й у Федеральній антимонопольній службі. "Такого роду реклама – незаконна, так вона призводить до паніки серед населення", - впевнений начальник відділу реклами ФАС Ірина Василенкова.
"Якщо реклама викликає масову паніку, вона, дійсно, незаконна, однак наша передплатна кампанія ніякої паніки не викликала. З 100 тих, що зателефонували, тільки один поскаржився", - каже Месхідзе.
Тим часом, фахівці вважають, що громадяни, що постраждали від подібної реклами, можуть звернутися до суду.