Петросян вимагає 10 мільйонів доларів за вкрадені фото
Російський гуморист Євген Петросян подав до суду на дві американські телекомпаній, які незаконно використали його фото на своїх рекламних листівках, пише "Lenta.ru".
Слухання за позовом артиста до оператора супутникового телебачення "DirecTV Group" проводиться цими днями у Нью-Йорку.
У позові російського гумориста зазначено, що в липні 2007-го року американська телевізійна компанія провела промо-акцію ТВ-пакету для російськомовних жителів міста.
Під час цієї акції представниками компанії розповсюджувалися листівки із зображенням Петросяна.
До речі, взяті американцями фото гумориста офіційно належать Всеросійській Державній телевізійній та радіомовній компанії (ВДТРК).
Артист вирішив, що його фото використані незаконно, і в квітні 2008-го року подав на "DirecTV" до суду, вимагаючи за завдану шкоду 10 мільйонів доларів.
Петросян хоче отримати гроші за використання свого образу |
У поданому позові Петросян назвали "іконою національної культури", а його популярність в Росії порівнюється зі популярністю таких світових комедійних акторів, як Робін Вільямс та Вуді Аллен.
До речі, Вуді Аллен так само в 10 мільйонів доларів оцінив у квітні 2008-го року незаконне використання свого образу в рекламній компанії "American Apparel".
На думку звинуваченої компанії "DirecTV", вони не порушували жодних прав.
Адже фото Петросяна були надані їм ВДТРК в рамках маркетингової підтримки одного з російських каналів. До того ж, вони називають суму, яку вимагає гуморист - "безглуздою".
"DirecTV" вважає, що у випадку, якщо Петросян таки виграє суд, то гроші йому має виплачувати російський канал. Адже саме він відповідальний за легітимність наданих фотографій.
Позов з такою точкою зору й подав "DirecTV" на російських телевізійників у той самий нью-йоркський суд.
Та, виявляється "ВГТРК" вже стигла у відповідь подати позов на американського телевізійного оператора.
За словами представника російського компанії, у них є всі права на використання образу Петросяна у рекламі. А от "DirecTV" використала фото артиста для просування власних послуг, чим "грубо порушила" партнерську угоду.
Фото autonet.ru