Українки самі обирають, який подарунок принесе задоволення просто зараз
Дівчина, що сама вирішує, якої довжини має бути її сукня, навіть, якщо спідницю випадково вкоротили дверцята таксі. Емоційна наречена, яка без вагань тікає з весілля, бо ніколи не пізно зробити чесний вибір. Стильна леді-босс, що впевнено керує великим чоловічим колективом. Любляча матуся, яка точно знає, як отримати бажане перезавантаження.
Всі ці яскраві типажі стали героїнями рекламного ролика виробника італійських ігристих вин Fiorelli, ніби маніфестуючи: не важливо, яку соціальну роль ти приміряєш на себе на людях – головне те, яка ти справжня, і наскільки плекаєш свою унікальність за будь-яких обставин.
За сюжетом, кожна героїня вольова, впевнена в собі, здатна на рішучі вчинки і… за особливої нагоди, п’є смачне вино, адже це реклама справжнього італійського ігристого.
Нову рекламну комунікацію бренд Fiorelli запустив відповідаючи на запити українського сьогодення. У ній стишили "дівочий драйв" попередніх акцій, які були співзвучні із впізнаваним слоганом: "У святкового настрою є ім’я".
Тепер у центрі зчитується збірний образ незламної українки, яка опікується роботою, родиною, донатить, волонтерить, ходить до психолога, щоби зберігати рівновагу, дбати про себе та близьких ще більш якісно, і цінує кожну хвилину життя.
З особливою цінністю сучасна українка підходить і до маленьких свят – в колі родини, друзів, однодумців, створюючи собі невеличкий романтичний перепочинок. Для таких митей Fiorelli пропонує натуральне легке вино, яке традиційно називають "жіночим", хоча воно стрімко набирає популярності і серед чоловіків.
Це і вишукане ігристе, і "суничне" "Fragolino", і екзотичне Pesca та впізнаване Asti.
До слова, у рекламному відео з’являється також дівчина-спортсменка, що зовсім не вживає алкоголь, а святкує перемогу в змаганнях з Fiorelli – першим в Україні безалкогольним "Fragolino".
З 2023 Fiorelli в Україні має слоган "Не відкладай життя на потім, живи тут і зараз".
"У травні 2022 року бренд Fiorelli був одним з перших на ринку ігристого, хто повернувся до публічної комунікації. На той момент – із меседжем «Пишаємося Україною. Віримо в перемогу». Пройшов час, і ми звернули увагу на зміни в поведінці споживачів – усе більше людей роблять акцент на житті в моменті. Життя – це надзвичайний подарунок, який ми отримали, і часто забуваємо, наскільки воно цінне. Кожен день приносить нам нові можливості, виклики та радощі, і саме в наших силах відкривати перед собою цей неймовірний світ! Кожного дня завдяки ЗСУ! Один зі способів це зробити – не відкладати життя на потім, жити тут і зараз!" – каже Ольга Артюхова, директорка з маркетингу компанії Regno, офіційного імпортера Fiorelli в Україну.
Тож загальне величезне свято влаштуємо після Перемоги, але милі приватні святкові моменти, що мають терапевтичний ефект і дозволяють утримувати ресурсний настрій, – ігнорувати не варто, – ніби наголошують у новій рекламі Fiorelli. Такі моменти варто дарувати й приймати в дар.
А це і нагода піти в гості до рідних та друзів, і спонтанно влаштувати собі вечір наодинці – з фруктами або невеличким частуванням, побалувавши себе безалкогольним ігристим.
Продукція італійського бренду Fiorelli понад 10 років лідирує на українському ринку серед виробників ігристих вин і давно вже асоціюється з подарунками, особливо перед зимовими святами, адже ігристе зі стильним дизайном бажаний елемент новорічного свята.
Коли і як з’явились ігристі вина
Ігристе вино, яке через бульбашки традиційно вважають "пустотливим", романтичним, несерйозним, народилось ще у Середньовіччі. І не де-небудь, а в монастирі. На той час у Європі виноробством найбільше займались служителі церкви, і саме їхній "помилці" завдячуємо вишуканим святковим напоям.
Так, під час середньовічних експериментів виявили, що під час зміни температури в закритих пляшках утворювався вуглекислий газ, який при відкриванні виривався зі специфічним звуком – ми б сказали "бавовни".
А оскільки такий ефект породжував ланцюгову реакцію – у Середні віки буквально вели боротьбу з ігристими винами – для "впокорення" вина тоді ж вигадали дротову вуздечку, яку одягали на пробку. Прапраправнуків цього винаходу можемо побачити на ігристому й зараз.
Що ж стосується "суничного" італійського вина "Fragolino", яке, між іншим, роблять зовсім не з суниць, а зі спеціального сорту винограду, то воно почало вироблятись з кінця XIX століття на північному сході Італії (переважно в областях Венето та Фріулі-Венеція-Джулія). Таке вино має низький вміст алкоголю та характерний запах.
Сировиною для виробництва служили ізабелла та інші сорти, що походять від американського винограду лабруско (лат. vitis labrusca), званого в цій місцевості "суничним виноградом" (італ. uva fragola).
З чого і з чим пити ігристе
Для того, щоби насолодитись атмосферним розпиванням благородного напою – краще використовувати спеціальні келихи. Так, для ігристого вина підійде вузька довгаста чаша з ледве звуженою формою догори – класична "флейта" або "флюте".
Також можна використовувати середній винний келих – не більше 150 мл, а то й менше, але заповнювати його варто до лінії максимального розширення чаші.
Смак ігристого вина допоможуть доповнити й розкрити закуски з фруктами, сиром та морепродуктами.
Найкраще смакує з:
- персиками, грушею, полуницею;
- оливками;
- морепродуктами, суші, канапкою з рибою та ікрою;
- сирами чеддер, гауда, едем.
Солодке ігристе Fragolino добре поєднується з десертами, особливо з фруктовими. Його подають охолодженим до +6–8°C. До такого вина доречно подати пиріг, персики, сухофрукти, меренги, морозиво.
Надмірне вживання алкоголю шкодить здоров’ю, бо, як казав персидський вчений Авіценна: "Трохи вина – ліки, багато – то отрута".