Карла Брюні стала рекламною дівою. ФОТО
Колишня перша леді Франції Карла Брюні стала обличчям ювелірного бренду "Bulgari".
45-річна жінка погодилася рекламувати нову колекцію "Diva", оскільки любить прикраси, пише "Vogue".
Брюні стала обличчям модного бренду |
"Bulgari" є для мене символом пристрасті і цієї яскравої і барвистої римської веселості", - пояснила Брюні.
За словами дружини екс-президента Ніколя Саркозі, вона пам’ятає, як її тітка носила браслет цієї фірми.
Карла обожнює прикраси |
"Я мріяла, що одного дня стану власницею такої ж чудової прикраси", - додала вона.
Карла також зауважила, що будь-яка прикраса – це дещо особливе.
Для Брюні кожна прикраса - особлива |
"Це найбільш інтимна річ, ніж щось інше. З прикрасою справжня фізична близькість, тому що вона прикрашає тіло, вона безпосередньо близька до шкіри, часто поряд з серцем, що б'ється. Від найпростіших кілець до найскладніших намист – у всіх ювелірних виробів завжди є своя історія. Я люблю, коли речі мають історію", - пояснила вона.
Для рекламної кампанії Карлу Брюні фотографував знаменитий фотограф Террі Річардсон.
Фото "Bulgari"